Menü Bezárás

Általános Szerződési Feltételek

 

1. Szolgáltató adatai, elérhetőségek

Név: Bonrád Ferencné Ev

Adószám: 58383146-1-28

Levelezési cím: 9030 Győr, Kismező u.1.

Telefonszám: +36 70 88 22 152

E-mailcím: sentimentoastilus@gmail.com  

Webáruház domain: sentimento.hu

Kapcsolattartó neve: Bonrád Aliz

Szállítási partnerek: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. 

Telefon: (+36 1) 802-0265

E-mail: info@gls-hungary.com

 

2. A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” ikonra kattintva egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

3. A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.

Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni („Bejelentkezés”),
  • új vásárlóként akar regisztrálni,
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
  • Személyes átvétel: 9021 Győr, Kazinczy utca 3. H-P: 10:30-17:00 Sz: 10:30-12:30

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • Online bankkártyás fizetés - Az online bankkártyás fizetések a SimplePay biztonságos rendszerén keresztül valósulnak A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Utánvét személyes átvétel esetén - az áru átvételekor készpénzzel. 9021 Győr, Kazinczy utca 3. H-P: 10:30-17:00 Sz. 10:30-12:30

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 

4. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Áraink Magyar Forint, azaz Ft pénznemben szerepelnek.

Szállítási díjak:

  • ​GLS házhozszállítással:
    • 0 – 35 000 Ft közötti vásárlás esetén a házhozszállítás díja bruttó: 1990 Ft
    • 35 000 Ft felett átvállaljuk a házhozszállítás költségét
  • Személyes átvétel esetén:
    • a termék/csomag átvétele ingyenes

 

5. Visszaigazolás, megrendelések feldolgozása

Minden rendelésről két e-mailt küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően kap egy automatikus e-mailt a rendelés beérkezéséről, majd később, amikor a megrendelés feldolgozásra került, egy másikat a várható szállítási időpontról.

Email: sentimentoastilus@gmail.com

A megrendeléseket a nap 24 órájában lehetősége van leadni, a beérkezett megrendelések munkanapokon kerülnek feldolgozásra.

 

6. Fizetési feltételek

6.1 Bankkártyás fizetés SimplePay-el

A SimplePay online fizetési megoldást biztosít az alábbi jelek bármelyikével ellátott bankkártyával és hitelkártyával.

6.2 Utánvéttel történő készpénzes fizetés - személyes átvétel esetén

Ez esetben a teljes vételárat küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzzel. Ezt a fizetési módot a "személyes átvétel" esetén tudja kiválasztani.

 

7. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS csomagküldő szolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van érdeklődni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

 

8. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

9. A termék visszaküldése

A terméket kizárólag az alábbi feltételekkel vesszük vissza:

  • eredeti állapot és csomagolás,
  • hiánytalan mennyiség és minőség,
  • címkével ellátva.

 

10. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk, utólag nem lesz hozzáférhető.

 

11. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Amennyiben a megrendelő ezen jogával élni kíván köteles a terméket a szolgáltató telephelyére (Sentimento 9021 Győr, Kazinczy u.3.) eljuttatni. A szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

 

12. Árucsere

Amennyiben a termék mérete nem megfelelő, a megrendelő cserét kérhet. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerülő költségek a megrendelőt terhelik. Ha készlethiány miatt nincs lehetőség cserére, a vásárló kérheti a vételár visszafizetését. Amennyiben ezen jogával élni kíván, köteles a terméket a vásárlásról szóló számlával együtt a szolgáltató telephelyére (Sentimento  9021 Győr, Kazinczy u. 3.) eljuttatni.

 

13. Kellékszavatosság és termékszavatosság

A termék hibája esetén a megrendelő a szolgáltatóval (gyártó vagy forgalmazó) szemben - választása szerint – kellék- vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

A termék hibás, ha nem felel meg a forgalomba-hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek.

A megrendelő kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni, azonban a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a megrendelő számlával igazolja, hogy a terméket a Bonrád Ferencné Ev nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap letelte után azonban a megrendelő köteles bizonyítani (tényállási jegyzőkönyv), hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A forgalmazó kizárólag akkor mentesül szavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Ugyanazon hiba miatt kellék- és termékszavatossági igényt egyszerre nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

14. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

 

15. Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. A rendelés teljesítésének megkezdéséig (2. e-mail) a megrendelőnek lehetősége van a megrendelés módosítására személyesen vagy a „Kapcsolatfelvétel” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

A megrendelés utólagos módosítására kizárólag írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Email: sentimentoastilus@gmail.com

 

15. Szerzői jogok

A weboldal tartalmának másolása, szöveges és képi tartalmainak átvétele és egyéb online vagy offline felhasználása előzetes írásbeli hozzájárulás nélkül tilos. Ennek megszegése jogkövetkezménnyel jár.

 

16. Online Vitarendezés

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Ha a nemzeti jogszabályok lehetővé teszik, a kereskedők is nyújthatnak be panaszt a fogyasztókkal szemben a termékek vagy szolgáltatások online vásárlásával kapcsolatban.

Az oldal itt érhető el: Online Vitarendezés